Tabung Rakyat Prihatin

1. Alhamdulillah, pagi ini berkesempatan menziarahi keluarga al marhum Koperal Ahmad Hurairah bin Ismail di kediaman mereka Bayu Lalang Rantau Panjang. Al Marhum yang bertugas di Kem Kukusan Tawau Sabah adalah berusia 24 tahun merupakan salah seorang wira yang gugur dalam pertempuran di Lahad Datu.

2.  Jam 12.00 tengahari, rombongan kami yang turut disertai oleh Timbalan Ketua DPPM Ustaz Nik Mohd Abduh ke Kubang Ikan Besut Terengganu menziarahi keluarga al Marhum ASP Zulkifli bin Mamat yang juga gugur di Lahad Datu. [Gambar]

3. Sempena Hari Polis ke 206 ini, DPPM  juga menunaikan amanah orang ramai melalui Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu menyalurkan bantuan kepada keluarga wira negara ini semoga ruh al marhum para wira negara ini dikurniakan pahala syahid di sisi Allah swt.

4. Insyaallah DPM akan terus bertemu dengan keluarga semua wira negara yang gugur di Lahad Datu tempohari untuk menyampaikan sumbangan orang ramai. DPPM mengucapkan tahniah kepada semua pihak yang sudi menyumbang. Semoga Allah memberkati harta dan hidup anda semua.

Mendermalah ke Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu :

"Tabung Rakyat Prihatin"
5460  2540 0414
Maybank Islamic

Nasrudin bin Hassan
Ketua DPPM

Ulasan